woensdag 7 september 2005

Franse kastanje planten
















Kanstanje uit Parijs eindelijk in Nederlandse grond...

Werd vanmorgen pas laat wakker.....was bijna half 8.... mmmmm...m'n bedje was ook zo lekker... Toen moest ik toch wel een beetje erg snel alles doen....want ik wil toch 's morgens altijd nog even met Timmie spelen.
Vanmorgen op school weer veel gedaan. Ook kregen we te horen wanneer we een boekbespreking moeten doen, ik hoef pas op 28 februari 2006, heb ik nog even de tijd! Ook vertelde de juf dat we dit jaar 5 werkstukken moeten maken, 5 dat vind ik wel erg veel hoor!
Volgende week beginnen we al met de eerste en moet ik al boeken uit de bibliotheek hebben.
Na school ben ik naar Oma gegaan want mam moest vandaag werken...een vergadering of zoiets...
Eerst heb ik een lekker broodje en een boterham met smeerworst gegeten en daarna heb ik tv gekeken totdat mam uit haar werk kwam.
Toen we thuis kwamen heb ik lekker languit op mijn nieuwe bank gelegen .....mmm... wat kijkt dat lekker tv!
Vanavond na het eten heb ik eindelijk mijn kastanje uit Parijs in de grond gestopt... hoop toch zo dat er ooit iets uitkomt...
Nu ga ik lekker naar boven en ga in het donker nog even met de discolichten aan naar de tv kijken, dat is gaaf man! Klein stukje voetbal gekeken... Nederland tegen Andorra...nou ik weet waar dat ligt! Klein druk raar landje!
Het was een dagje lekker tv kijken...was ook best wel een beetje moei...
Tot morgen ...doei!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier grote opa,
Volg jouw weblog dagelijks en weet niet altijd waarmee ik steeds moet reageren.
Morgen komt er iemand om mijn noteboek ook draadloos te laten werken.Zal mij benieuwen.Gisteren was ik bij de tandarts, waar ik te horen kreeg dat er een zenuwbehandeling gedaan moet worden. Daarvoor trekt hij anderhalf uur uit.Volgende week donderdag ben ik aan de beurt. Niet zo lekker, maar wat gebeuren moet moet gebeuren.Wat lekker he je eigen bank om TV te kijken.
Groetjes, ropo

Anoniem zei

Nou dat maakt helemaal niet uit.... in een weblog mag je het overal over hebben dus.....
Eigenlijk moet je felle kritiek geven op het stuk dat geschreven is, maar dat moet ieder voor zich weten.

Gr. Mam