vrijdag 2 september 2005

Eindelijk feest!

De taart!

Vandaag was het dan eindelijk zo ver..... mijn verjaardagsfeestje! Toen ik vanmorgen beneden kwam hingen er slingers in de kamer...
Na het ontbijt zijn we alles klaar gaan zetten in de tuin, de partytent, de tafels voor het eten en drinken en de slingers en ballonnen.
Toen bijna iedereen er was zijn we taart gaan eten.....ooohhh zo lekker...ik heb wel 3 stukken gegeten, natuurlijk nam ik de slagroomtaart. Kim en Roy hadden 's middag thuis al taart gegeten nog voor Cindy haar verfjaardag, maar die aten hier ook nog wel 3 stukken! Eerst slagroom en toen de aardbeien.
Daarna gingen we eten... allemaal lekkere dingen, garnalen, zalm, haring en ook nog warme dingen...
Na het eten heb ik samen met Kim al mijn disco lichten neergezet en was het in de huiskamer een echte disco!
Later toen het donker werd hebben we alle lichten buiten neergezet en toen gingen de lichten de hele tuin door...mooi man!
Het was een leuk feest...maar het is wel een beetje laat geworden....en ik moet morgen nog vroeg op ook....moet met papa het bowling ouder kind toernooi spelen.. maar wel leuk hoor!
Ik ga maar gauw naar bed... tot morgen!

Geen opmerkingen: