vrijdag 23 september 2005

1e keer samen blazen















Stiekem door het gordijn even mee kijken .....

Vanmiddag hadden we op school alleen maar leuke dingen, geen moeilijke toetsen of opdrachten. We zijn bezig met het maken van een totempaal. Met z'n vieren maken we één paal, ik doe de onderkant! Een leuke opdracht vooral het schilderen van dat ding is erg leuk.
Vanavond weer naar trompetles geweest, vandaag moest ik voor het eerst 2 x. Eerst van 10 voor 6 tot 10 over 6 en later om 7 uur terug voor de groepsles. Dan komen alle kinderen met een blaasinstrument en gaan we samen een paar stukken spelen. Vanavond hebben we onder andere Vader Jacob gedaan. Mam heeft de foto stiekem door de deur met het gordijn heen genomen. Ik zit in het midden met het blauwe vest... het is wat moeikijk te zien maar je kan nog net meester Bob de maat aan zien geven.
Ik moet nu naar boven want ik moet morgen vroeg op. Morgen ga ik met Pap Opa en Oma naar schiphol brengen die gaan naar Spanje op vakantie. Moet dan al om 7 uur op want na het wegbrengen moet ik door naar bowlen. Doei ...tot morgen!

1 opmerking:

Dak-Ind zei

I am so happy i found a website to translate your words into english! i will enjoy visiting your site and learning about the netherlands! keep it up!!

Ik ben zo gelukkig ik een website vond om uw woorden in het Engels te vertalen! ik zal bezoekend uw plaats genieten van en lerend over Nederland! houd het omhoog!!

it even lets me translate my words into dutch!