maandag 26 september 2005

Mijn klas



Mijn klaslokaal!

's Morgens gaan Mam en ik gelijk de deur uit, ik naar school en Mam naar de bus naar Amsterdam waar ze werkt. Vanmorgen toen we bij mijn school kwamen stond de deur open, meestal gaat die pas om half 9 open als de lessen beginnen. Vandaag had de juf vergeten de deur op slot te doen toen ze koffie ging halen in het hoofdgebouw! Toen kon ik Mam mooi even de totempaal laten zien die we met z'n vieren gemaakt hebben.
Nou die is erg mooi geworden hoor! Mam heeft toen meteen wat foto's gemaakt van de klas en mijn tafel.



Mijn tafeliis die bij het raam....................Juf Jelka


Vandaag 26 september is Opa jarig!

Tja..... Opa is er alleen niet, die zit met Oma lekker in Spanje! Nou Opa van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!
Vanmiddag weer lekker wezen bowlen, nou het ging weer vet gaaf... De bowling- shirts waren er nog steeds niet, wij zijn het enige team die nog geen shirts hebben van de sponsor, jammer is dat....
Nou ik ga nog even met Timmie spelen in de huiskamer.... Doei tot morgen!

Geen opmerkingen: