woensdag 14 september 2005

Hard gewerkt aan mijn werkstuk!
















Achter de computer, alles uitwerken...

Vanmiddag de indeling, het voorwoord en bijna heel hoofdstuk 1 gemaakt van mijn werkstuk over Ajax... Ik vind het zo leuk werkstukken maken! Heb vanmiddag ook al vast de plastic hoesjes gekocht om alles in te kunnen doen. Dan ziet het er straks echt mooi uit. Ik heb al een hele stapel foto's van internet gehaald en die heb ik al in de hoesjes gestoken... blijven ze mooi. Hier op de foto ben ik een Prijzenlijst, (een lijst met alle prijzen die Ajax gewonnen heeft) aan het maken in een tabel, best lastig maar wel een leuk werkje.
Vanmiddag lag de hele tafel vol met boeken en printjes van internet, allemaal voor mijn werkstuk.
Ook vanmiddag nog even aan mijn topo gewerkt...nu ging het best aardig, maar het blijft lastig al die kleine landjes te leren.
Morgen ga ik al vast wat spulletjes naar Opa en Oma brengen want vrijdag slaap ik bij hen omdat mama en papa een weekendje weg gaan. Ja mijn trompet, want ik moet vrijdag om 10 voor 6 al weer naar trompetles en mijn playstation kan ik bij opa en oma lekker gamen.
Nou ik ga naar bed het is al weer bijna half negen... doei...tot morgen!

Geen opmerkingen: