zondag 4 september 2005

Schooltas ingepakt!
















Mijn schooltas

Vanmiddag papa geholpen met de auto schoonmaken....wat was die smerig zeg! Alle stof van heel frankrijk zat er nog op....maar nu is hij weer lekker schoon.
Daarna heb ik met Jim gespeeld, lekker fietsen door de buurt en ben ik bij Opa en Oma een ijsje wezen eten een heel lekkere cornetto.
Vanmiddag was echt iedereen op het plein, allemaal weer terug van vakantie. Ben ook nog even op het schoolpein geweest....even in de klas gekeken er stonden 24 tafels en er stonden nog geen namen op de tafels. Misschien mogen wel wel zelf kiezen morgen waar we mogen zitten?
Best wel weer spannend, ik kom met nog 10 andere van mijn oude klas bij groep 6 in te zitten. Wel jammer dat de andere helft van mijn klas bij groep 8 in gaat zitten.... Jammer maar het is niet anders...
Vanavond mij tas al vast ingepakt...alles moet weer mee naar school, kleurpotloden, pennen, schaar mappen en nog veel meer.
Morgenmiddag om 5 uur moet ik ook naar de eerste training van de bowlingclub...wel spannend hoe dat zal zijn....een spannende dag dus morgen!
Nu ga ik nog even tv kijken en dan moet ik weer vroeg naar bed..is weer schooltijd...vakantie voorbij! Doei tot morgen!

Geen opmerkingen: