woensdag 28 september 2005

Vandaag Kinderpostzegels lopen!


Kinderpostzegels 2005


























Mark en ik op pad nadat we Mam een paar velletjes postzegels verkocht hadden....

Vandaag mochten we dan eindelijk kinderpostzegels verkopen langs de deuren. Alleen de kinderen uit groep 7 en groep 8 mogen dat! We mochten ook een kwartier eerder uit dan de "kleine kinderen" van de school om zo snel mogelijk langs de deuren te kunnen. De juf had eerst uitgelegd hoe het allemaal moet, de mensen moeten zelf een velletje invullen om ze te kunnen bestellen en dan moet ik ze een zegeltje geven die ze dan op hun de deur kunnen plakken zodat de andere kinderen kunnen zien dat die mensen al kinderzegels gekocht hebben, al die deuren kun je dus overslaan met langslopen. De juf heeft er een wedstijd van gemaakt wie de meeste kinderzegels verkoopt krijgt een gebakje, een moorkop! Nou dat wil iedereen wel winnen, toch?
Vandaar dat we snel op de fiets er van door zijn gegaan Mark en ik..... Hij zei dat er bij hem in de buurt geen kinderen wonen dus zullen daar ook niet veel kinderen langs de deur gaan met de kinderpostzegels... Nou dat klopte inderdaad... Ik heb bijna mijn hele lijst daar kunnen vullen met bestellingen!
's Middags heb ik Opa en Oma in Spanje nog even gebeld ook zij wilde wel kinderpostzegels hebben. Vanavond Opa en Oma in Purmerend ook gevraagd en zij wilde ook graag kaarten en postzegels. Het laatste velletje was voor Piet de buurman.. nou ik heb mijn lijstje vol! Kan ik het morgen al weer mee naar school nemen!
Ik ga naar boven even lekker muziek luisteren... doei tot morgen!

1 opmerking:

Faira zei

dak-ind, is my daughter and she told me I must see your site. Her son Dakota(my grandson)also has a site he is thirteen years old.

There are so many things I wish I had done when I was younger and learning new languages ... other than my own English was one of them. I think your learning of new languages is a great thing!
I very much enjoyed seeing your school and seeing and reading about your everyday life.

I love to read and learn about life in other countries. I have a pen-pal in Sweden. He teaches me much!
"Education"...You keep up the good work and "You" one day will be a very important man!!
I will visit again to see how your life is going. You have a Blog to be proud of, thank you for sharing it with me!