dinsdag 20 september 2005

Al weer huiswerk!
















Werkstuk in het klad.

Toen ik tussen de middag naar huis ging om te eten ben ik eerst nog even met Mark wezen zoeken naar het perzikkruid in onze tuin voor hem. Hij had voor mij nog wat kamille wat ik weer niet kon vinden. Zo, nu heb ik alles kompleet en hij ook met het perzikkruid uit onze tuin.
Vandaag nog meer huiswerk mee gekregen van de juf, weer topo, nu moeten we over ander halve week Noorwegen, Zweden en Finland helemaal kennen.... pppfffhhhh....Ik vind het allemaal wel een beetje veel worden hoor..
Vanmiddag toen ik uit school kwam ben ik al meteen aan mijn werkstuk gegaan want morgen moeten we hoofdstuk 1 in het klad al inleveren. Na één stukje had ik er eigenlijk al genoeg van want ik wou zo graag buiten spelen.... Heb hoofdstuk 1 afgemaakt maar ik had geen zin meer om door te gaan hoor... dan volgende week maar weer een hoofdstuk hoor!
Moet nu aan 3 dingen te gelijk werken, de plantjes die we moeten drogen en opplakken met tekst en zo erbij. Topo die we over anderhalve week moeten kennen en elke week een hoofdstuk van mijn werkstuk..... nou dat wordt dus elke dag leren en werken!
Ik ben moe en heb het zo koud, ik ga naar boven...tot morgen....

Geen opmerkingen: