donderdag 8 september 2005

Lekker vissen!
















Ik met Timmie op mijn tv bank.

Vanmorgen al weer laat opgestaan.. het was echt al bijna half 8. Maar vandaag maakte het niet uit, Mam hoefde niet naar haar werk en dan hoeft ze de bus van 5 voor half 9 niet te halen. Lekker rustig aan gedaan en toch nog tijd genoeg om met Timmie te spelen.
Op school om half 9 de juf gevraagd of ik morgen nog mag trakteren nog voor mijn verjaardag. Nou dat was natuurlijk goed.... morgen dus feest op school!
Tussen de middag liep Mark met mij mee naar huis en toen vroeg ik aan mam of Mark bij ons een boterham mocht eten en dat mocht. Samen bij het hok van Tim hebben we toen lekkere tosti’s gegeten.....mmmmmm...
Vanmiddag na school zijn Mark en ik gaan vissen op een heel mooi plekje bij het meertje hier achter. Had toch bijna een paar keer beet.... maar ze laten altijd weer los, jammer. Alleen zat toen opeens mijn hele visdraad in de knoop en was het vissen over..... Van Mark kreeg ik toen een nieuwe visdraad. 's Avonds had Pap hem heel snel weer uit de knoop en heb ik maar gauw het visdraad naar Mark terug gebracht want dat had ik toch niet meer nodig.
Vanavond lekker met Timmie op schoot tv gekeken op mij tv bank..nou dat gaat best goed hoor!
Het is al weer laat ga naar boven...doei...tot morgen!

Geen opmerkingen: