donderdag 29 september 2005

Alleen met Pap!
















Mam vanavond in Amsterdam op de Zeedijk..... (Straat vlak bij haar werk)

Vanmorgen op school met gym hebben we kick-ball gedaan, een heel gaaf spel. Het was een hele spannende wedstrijd 20 - 21 was de einduitslag.
's Middags gingen we op school een vleermuis maken. We kregen van de juf allemaal stukken rubber die we moesten knippen. Het was een rommeltje na afloop van de les. Ik had alleen de pech dat ik klassendienst had met Mark, wij moesten alles opruimen! Nou daar was Pap niet echt blij mee (Mam moest overwerken vandaag dus die kon mij niet uit school halen) die moest wachten van 3 uur tot kwart voor 4 dat we pas klaar waren.
Daarna ben ik met Pap naar de bibliotheek geweest want ik moest de boeken inleveren die ik voor mijn werkstuk gebruikt heb, komen we daar aan is de Bieb dicht! Nou dat was lekker dan.... Toen zijn we doorgegaan naar Kaldenbach, (boekenwinkel) om een map te kopen voor mijn muzieklessen. Ik heb vorige week kopietjes van de nieuwe lessen gekregen en ik moest daar van Bob de leraar een map voor kopen. Nou ze hadden daar een hele mooie map, een All Star map.
Thuis heb ik 's middags heel hard zitten leren aan mijn Topo. Nou dat gaat al steeds beter maar ik vind het toch wel moeilijk al die buitenlandse namen hoor!
Pap moest vanavond koken want Mam had vandaag een dag met haar werk en zou ook met eten niet thuis zijn. Vergadering en nog eens vergadering of zoiets...heel druk in iedergeval.
Nou pap had best lekker gekookt. (patat!)
Om half negen was Mam nog niet thuis dus heb ik haar maar eens gebeld. Nou ze stond net buiten voor het restaurant op de Zeedijk in Amsterdam waar ze met haar werk gegeten had. Ik kon haar alleen bijna niet verstaan want er kwam net een straten- schoonmaak- auto voorbij... wat een herrie.... Ze was op weg naar huis maar voordat ze thuis was zou het wel half 10 zijn want de bus naar huis gaat pas om even voor half 10 en dan moet ik allang in bed liggen....
Nou dan ga ik maar slapen...... doei... tot morgen!


Andere kant Zeedijk, richting de Waag Nieuwmarkt

Geen opmerkingen: