maandag 12 september 2005

Naar de bibliotheek!
















In de Bieb.

Vanmiddag na school ben ik met Mam meteen naar de Bieb gegaan. Woensdag moet ik boeken mee naar school nemen die ik ga gebruiken voor mijn werkstuk. We moesten wel vandaag want morgen is de Bieb niet open. Het was alleen wel een beetje krap want om 5 uur moest ik bowlen.
Ze hadden weer niet veel boeken over Ajax, deze Bieb hier in het dorp heeft nooit veel, is eigenlijk veel te klein. Als je iets moet hebben moet het bijna altijd uit Hoofddorp komen en dat duurt altijd zo lang... Ze hadden 4 boeken maar ik mocht er maar 2 meenemen van de mevrouw achter de balie. "Ja want anders hebben we helemaal niets meer van Ajax, als er dan nog iemand komt is alles op en dat kan niet!" zei die mevrouw. Nou dat was wel stom hoor. Heb toen samen met Mam maar wat kopietjes van die andere boeken gemaakt. Weet je wat die vrouw zei.."Nou aan die 2 boeken heb je echt wel genoeg hoor!" Nou dat is lekker, als of zei weet hoe ik een werkstuk maak....pphhhfff...
Toen moesten we ook nog voor die kopietjes betalen, Mam had 50 cent in dat ding gedaan. Nou dat was zo op, de eerste paar kopietjes gingen al fout. Toen heeft Mam er nog eens een euro in gedaan en waren we bij elkaar €1,50 kwijt voor een paar van die papiertjes, belachelijk!
Daarna moesten we snel naar huis want om 5 uur moest ik op de bowlingbaan staan!
Het bowlen ging lekker vandaag... ik begon al met een strike en 2 x een spare. Het gaat iedere keer weer een beetje beter, het is echt een gaaf spel hoor! Die 2 grote jongens in mijn team zijn wel goed hoor, die gooien wel 170 punten in één game, knap man...
Vanavond kwam er een mevrouw van de club bij ons zitten en die vroeg of wij ook mee willen sparen voor het Kerst-eten in de Zoete-inval. Ze sparen dan vanaf 1 januari 1 euro per week.... ja dat gaat voor ons dan niet meer op....want het is nu al september, wij moeten dan nog wat inhalen. We gaan met Kerst dan barbecuen...vet gaaf man!
We hebben vanavond lang gespeeld tot bijna 7 uur.... Daarom is het nu al heel laat en ga ik naar boven... doei, tot morgen!

Geen opmerkingen: