maandag 14 november 2005

Yes, ik heb hem!















150 speltje gewonnen!

Vanavond in de maandag avond Bowling League een speltje gewonnen. Heb boven de 150 punten gegooid! Op een gegeven moment kreeg ik van alle mensen te horen dat ik de volgende ballen in de goot moest gooien. Begreep eerst niet waar het over ging, maar dat werd al heel snel duidelijk. Toen stond plotseling Mam naast me en ook zij zei dat ik de bal in de goot moest gooien. Ik stond op 156 punten en om het speltje voor 150 punten te verdienen mocht ik niet boven de 160 punten gooien. Dan moet je door voor de 175 punten en kan je dat speltje van 150 punten nooit meer winnen. Het was de mensen in de zaal al duidelijk dat ik 175 punten in deze game niet meer kon halen en dan is het beter te kiezen voor de 150 punten dan heb je dat speltje in ieder geval binnen toch? Heb toen heel voorzichtig de bal de baan op laten glijden zo wist ik zeker dat hij de goot in zou gaan.... en ik had de prijs binnen!
Nou ik kon niet wachten op de uitreiking maar die kwam dan eindelijk toch .... Ze roepen je naam dan om door de microfoon en dan moet je naar voren komen en dan krijg je het speltje.... zo vet gaaf man! Alleen de games daarna waren wat minder maar dat kon me niet zo veel schelen die prijs had ik binnen!

Ik ga zo lekker naar boven... doei... tot morgen!

2 opmerkingen:

Dak-Ind zei

congratulations!
i have never bowled over 150!
we enjoy bowling, you must be good at it!!

Leon zei

Very good!