vrijdag 18 november 2005

Op kerstmutsen jacht!















Kerstafdeling in het tuincentrum.

Vanmiddag na school zijn we naar Amsterdam gegaan naar het tuincentrum Osdorp. De Kerstman die we aan het maken zijn moet een andere muts hebben. De muts die bij het pak zat is te klein voor het hoofd wat we gemaakt hebben.















Prachtige kerstverlichting hadden ze daar zeg!

Ik vind het altijd erg leuk om te kijken naar al die kerstdingen. Deze verlichte kerstmannen, rendieren met slee en treintjes zijn echt geweldig! Mam en ik willen nog steeds een rendier met een slee voor in de tuin dit jaar.... maar of die er komt.... Pap zegt iedere keer moet dat nou!
















Ook die vallende sterren zijn mooi man!

Na heel lang zoeken hadden we eindelijk een hele grote kerstmuts voor de kerstman gevonden...
Vanavond meteen opgezet... gaaf man! Het wordt al een echte kerstman hoor!

Vanavond met de groeps muziekles allemaal Sinterklaas liedjes gespeeld, nou dat klonk best aardig hoor.. alleen was er een nieuwe jongen bij die gaf af en toe wel eens een hele valse noot... maar dat gaf niet hoor het was toch heel erg leuk zo met 7 man lekker samen spelen.

Nou ik ga maar naar bed want morgen heb ik het vervolg van mijn bowlingtoernooi.... moet daar al om half negen zijn, vroeg he? Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: