zaterdag 12 november 2005

Sinterklaas aangekomen in Sneek!














Rick van Sesamstraat ontvangt Sinterklaas in Sneek..... Hier stapt Sinterklaas net van de boot!



Sinterklaas op de schimmel Americo en ingesprek met Rick

Vanmorgen mee gedaan aan het bowling toernooi "Haarlemmerliede". Nou ik gooide als een speer. Moest 4 games gooien en met elke game verbeterde ik mijn eigen record! De mensen in de zaal schreeuwde iedere keer als er bij mij maar 1 pin bleef staan! Iedereen was op dat moment voor mij en konden niet geloven dat ik pas 3 maanden speel en dit mijn eerste toernooi is! Op de website van de bowlingclub kan je zien dat ik in mijn klasse op de eerste plaats sta! Bowling Haarlemmerliede Tja... moet alleen volgende week wel even volhouden en net zo goed spelen als vandaag...

Vanmiddag toen we thuis kwamen kwam net Sinterklaas aan in Sneek en hebben we alles op de TV bekeken.... zie foto's hierboven.
Daarna zijn we nog naar de verjaardag van Dewi en Jim geweest.... heb daar nog lekker met Lego gebouwd dat Jim voor zijn verjaardag gekregen had.















Het voorgerecht dat Pap genmaakt had... garnalen op toast!

Na de verjaardag hadden we Buren-eetclub en had pap een lekkere maaltijd klaar gemaakt...
Maar nu ga ik naar bed..... pppfff... ben best wel moe..... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Dak-Ind zei

how wonderful to be the best bowler in your group! i wish i was as good as you are. and only in three months! i have been playing for years and very rarely score more than 100!