dinsdag 29 november 2005

Sinterklaas toneelstuk oefenen!















Goed studeren!

Vanmorgen op school zei de juf het al... we gaan een Sinterklaas toneelstuk doen! Nou ik had er eigenlijk niet veel zin in maar de juf wees een paar kinderen aan, één daar van was ik, die moesten laten zien wat ze konden. We moesten allemaal het zelfde stukje voor doen en de juf koos de beste kinderen uit. Ik mag Piet 1 spelen. Nou dat is eigenlijk best moeilijk, ik moet als eerste wat zeggen. Maar vanavond heb ik het al vast zitten leren.
"Zo...wat vind je van dit huis!" "Nee, ik zie het niet, waar staat dat kruis dan?" "Nee joh, dat is geen kruis, dat is een Romeins cijfer, nummer 10!" Eigenlijk is het best leuk, dat toneelstuk!

Vanmiddag kwam Mark mee naar huis. Het was echt vreselijk weer toen we naar huis gingen, we kwamen drijfnat aan. Thuis moesten we allebei andere kleding aan alles was zo nat! Mark in een broek van mij! Die broek was alleen een beetje smal....maar het moest wel een broek zijn die mij te klein was anders zou hij er in verdwijnen. Hij moest zo wurmen om er in te komen....was lachen.... Hij was blij dat hij zijn broek weer aan kon toen hij naar huis ging... "Die zit toch lekkerder"zei hij.

Nu ga ik stoppen ... ga nog even met Timmie spelen... doei.... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: