maandag 21 november 2005

Heb eindelijk mijn shirt!















Autorijschool Dave

Vanmiddag toen ik uit school kwam wilde Mark een beetje stoer doen en gaf een trap tegen mijn fiets, meteen viel het spatbord er af.... Wat vervelend is dat, als je dan door een plas gaat ben je meteen drijfnat! Pap is nu al meer dan 3 kwartier bezig met het vast maken van dat ding..... was hij dan ook heel blij mee.....

Toen ik thuis kwam vanmiddag heb ik Mam even geholpen met koken, heb de pasta gekookt. Daarna hebben we weer vroeg gegeten omdat ik naar de bowling moest.

















Vandaag in een nieuwe ploeg gespeeld, niet de ploeg waar ik in zou zitten, waarom weet ik ook niet.... Maar kreeg toen wel eindelijk mijn Bowling shirt, mijn sponsor is dus Autorijschool Dave! Mooi shirt hoor! Op de voorkant staan pins en een bal... wel gaaf hoor!

Na de bowling ben ik meteen naar mijn kamer gegaan, ben bezig met de Sinterklaas...pppsss. ... niks zeggen hoor... ben bezig met een verrassing voor Pap en Mam... spannend!

Morgen ga ik beginnen met de Sinterklaas surprise voor school.... weer lekker knutselen en kledderen....

Is al weer tijd om naar boven te gaan.... doei... tot morgen!


See the English version