vrijdag 11 november 2005

Sint Maarten!














Kinderen met lampion voor de deur om snoepjes op te halen!

Vandaag de lampion van school mee naar huis gekregen voor Sint Maarten van vanavond. Ik heb niet meer gelopen maar heb mijn lampion bij de voordeur neergezet, stond mooi! Ik heb dit jaar de speeltjes en de snoepjes aan de kinderen gegeven. Om kwart voor 6 was het plotseling heel druk bij ons voor de deur... De kleine kinderen van onze school liepen allemaal met de juffen naar ons pleintje om bij de moeder van Jasper een snoepje op te halen. Het was een prachtig gezicht wel 70 kinderen met een lampion bij ons op het plein.



Mijn lampion, bij de voordeur! Mand met speeltjes en snoep..


Kinderen van school met de juffen mee snoepjes ophalen...
















Shannon en Dewi bij mij om een snoepje te halen.....
en zingen:
Sinte Maarten Mik Mak.
mijn moeder kijkt naar tik tak,
mijn vader kijkt naar Sesamstraat
dat is wel een snoepje waard...















Maureen en Rebecca bij mij aan de deur en zingen:

Sint Maarten, Sint Maarten
de koeien hebben staarten,
de meisjes hebben rokjes aan,
hier komt Sinte Maarten aan.

Ik vond het leuk dit jaar zelf eens de snoepjes te geven aan de kinderen.... Het is nu bijna 8 uur en stil geworden... denk niet dat er nog meer kinderen komen...
Ga nog even lekker boven spelen....Morgen een drukke dag, heb ik mij eerste grote bowlingtoernooi.. Daarna moeten we nog naar de verjaardag van Dewi en Jim en 's avonds is het Buren-eetclub, Pap moet koken!
Doei........ tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Your lantern turned out quite nice. The other ones look cool too. I mentioned your blog here. You might get some new readers.