woensdag 2 november 2005

Yes!!! Ik heb hem!!!















De Ginkgo

Vanmorgen hebben we op school weer verder gewerkt aan de lampion ( voor Sint Maarten volgende week) waar we van de week al aan begonnen zijn. Hij wordt heel erg mooi en lijkt op een chinese ruit met allemaal figuurtjes erin en daar plakken we doorzichtig spul voor van allemaal verschillende kleurtjes.

Na school zijn we boodschappen gaan doen in het dorp hier. Komen we aan op de hoofdstraat ... en wat denk je dat ik zie.... Die nieuwe bomen die er nog niet zo lang staan.... dat is de Ginkgo! Niet te geloven! We waren al van plan om naar Amsterdam te gaan om daar te kijken, staan die bomen gewoon bij ons op het dorp! Dat is vet man, heb ik toch nog de bonus van mijn Herbarium! Heb er meteen een heleboel meegenomen, nu moet ik ze nog snel even drogen, want volgende week moet het hele Herbarium al klaar zijn. Ook kwam ik Mark nog tegen bij Albert Heyn en ook hij had net de Ginkgo gevonden.


Bij Albert Heyn hadden ze ook de DVD van de Kameleon 2 die je kon kopen met Air miles, gelukkig vind Mam het ook een leuke film en mocht ik hem hebben. Toen we thuis kwamen heb ik hem meteen opgezet en hebben Mam en ik samen op de bank zitten kijken.... hij is echt vet cool man.... een hele vette film!


Het is nog vroeg maar ik ga lekker naar boven even lekker TV kijken in bed....mmmm dat is zo lekker.... Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: