vrijdag 25 november 2005

Noodweer vandaag!















Timmie eten geven...

Vanmorgen toen ik naar school ging was het echt noodweer.... regen, hagel, onweer en storm! Mam bracht mij naar school vanmorgen en samen liepen we met een grote boog om de huizen heen, ja je weet maar nooit of de dakkenpannen beginnen te vliegen dat zou niet eerste keer zijn hier! Alles wat los lag vloog over de straten en de takken braken van de bomen. Ook was het nog helemaal donker en het schoolplein stond helemaal onder water..... Niemand was op de fiets vandaag!
Toen ik tussen de middag thuis kwam moest ik meteen door naar boven om schone kleding aan te trekken...ohhh.. wat was ik nat. Mijn schoenen stonden helemaal vol met water! Die heeft mam leeg laten lopen en op de kachel neergezet om te laten drogen. Met kaplaarsen en een schone droge jas weer door het weer heen naar school. Toen ik vanmiddag thuis kwam kon ik me weer omkleden, weer droge kleren aantrekken... ppppfffffhhh.... dit is wel heel erg!

Vanmiddag op school mijn rapport gekregen, nou pap, mam, opa en oma zijn hardstikke trots op mij.... ze zeggen dat het een heel mooi rapport is! Er staan wel een paar hele mooie cijfers op een 8 voor rekenen een 10 voor topo een 10 voor mijn herbarium en een 9 voor mijn werkstuk.
Dan nog een paar keer 7 en 6.

Vanavond Timmie eten gegeven, ook toen was het weer erg slecht weer..... regen wind... Maar gelukkig staat Timmie onder het afdakje dus wordt hij niet nat...

Het 10 uur geweest en het weer is nog steeds heel slecht. In het zuiden van Nederland sneeuwt het en op sommige plaatsen ligt er meer dan een meter sneeuw op de wegen. Er is nog steeds file door heel zuid Nederland in het totaal meer dan 900 kilometer. Sommige mensen staan al sinds vanmorgen 11 uur vast in een file en kunnen geen kant op. Op dit moment zijn ze warme koffie en eten aan het uitdelen aan de mensen die vast staan op de snelwegen. Het eind is voorlopig nog niet inzicht.
Mmmm... slechte dag vandaag..... hoop maar dat het morgen beter gaat...

Het is inmiddels al 10 uur geweest ik ga naar bed...doei ..tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

It was raining a lot here today too. It was cold but not too bad. I meter snow in the south? Tooooo much! :)

Good marks on your report card. All that hard work pays off.