dinsdag 8 november 2005

Nieuwe boeken!















Boeken geleend van Opa..

Vandaag op school weer verder gewerkt aan de lampion. Nou hij is bijna klaar hoor! Na school heb ik de hele middag gewerkt aan mijn topo... Deze is zo moeilijk... Frankrijk, klein stukje Zwitserland, Italie... Al die moeilijke Franse namen als Bourgogne, Marseille, Limoges, Toulouse, Bordeaux en dan Grenoble...pppfffhhhh... het wil er niet in mijn hoofd zit vol!

Gelukkig heb ik na al dat leren weer lekker propjes papier gemaakt voor de Kerstman die we gaan maken. Lekker papier scheuren!! Lekker trekken en dan in elkaar proppen!!!

Vanavond nog even naar Opa geweest die had nog wat mooie boeken over Amerika die ik morgen kan gebruiken als we aan het nieuwe werkstuk gaan beginnen.

Ik ga naar boven nog even TV kijken.... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: