donderdag 10 november 2005

Het hoofd!















Het hoofd van de kerstman!

Vanmorgen op school de Topo toets gedaan... Gelukkig het was niet moeilijk... alles zat toch nog in mijn hoofd.... Eerst kon ik het er niet in krijgen maar vandaag haalde ik toch een 10! Pppphhfff... gelukkig....

Vanmiddag na school met Mam verder gewerkt aan de Kerstman voor in de tuin. We hebben het begin gemaakt van het hoofd van de Kerstman. Heb een ballon opgeblazen en daar papier mache op gedaan. Het was een vies kledder werkje maar wel erg leuk om te doen... maar nu moet het drogen..... Hoop maar dat het lukt....

Daarna heb ik weer eens gewerkt aan mijn Lego huis.. het wordt erg mooi, hiernaast in mijn foto-dagboek kun je zien hoe het geworden is....

Tja.... is al weer tijd om naar bed te gaan... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Hi Men,

We are not ready for Christmas yet in Canada although some stores have been decorated for months. However, with St Nicholas coming soon things must be pretty exciting in the Netherlands. You should have lots of fun.

I mainly blog at Firemind but will mention your blog at 2 Lazy 2 Blog (http://2lazy2blog.blogspot.com) because some of the members are around your age.

Cheers, Leon