dinsdag 1 november 2005

3 x huiswerk meegekregen!













Werkblad leren voor volgende week... Engelse toets....

Nou de vakantie is echt voorbij hoor! Heb vanmiddag 3 stukken huiswerk mee naar huis gekregen. De Engelse toets moeten we leren voor maandag, de topo toets Frankrijk voor donderdag en de aardrijkskunde toets voor de maandag er op. Ik krijg het weer druk van de week want mijn Herbarium is ook nog niet af die moet ik volgende week donderdag inleveren en mijn werkstuk voor volgende week dinsdag. Ppphhhff..... wel veel hoor!

















Het Ginkgo blad

Vanmiddag na school even naar het lokaal van meester Henk geweest want daar hing een voorbeeld van het bonus blad ( voor mijn Herbarium) waar ik het gisteren over had. Het bleek een Ginkgo te zijn, nooit van gehoord! Dat is dus een boom die in de oertijd al bestond en nu nog op veel plaatsen voor komt. Nou wij zoeken na school, niet hier dus.... hoe kom ik nou aan een Ginkgo blad?














Een straat in de Watergraafsmeer in Amsterdam maar waar?

Op internet stond een stukje over die boom en er stond een foto bij dat hij staat in een straat in de Watergraafsmeer in Amsterdam... ja maar waar in de Watergraafsmeer? Kan iemand mij helpen?

Vanmiddag lekker met Mark gespeeld, we hebben eerst spelletjes gedaan en toen zijn we gaan website bouwen op de computer met Frontpage.

Vanavond zijn we naar de bowling gegaan, ik had afgesproken met Chris, hij zou een bowlingbal voor mij meenemen. Komen we daar geen Chris... wij wachten.... Hij kwam uiteindelijk wel maar veel te laat. Bleek hij ook nog de bowlingbal vergeten te zijn .... nou toen konden we dus weer naar huis..... Helemaal voor niets naar de bowling geweest. Mam was helemaal niet blij, zij had zich moeten haasten, eten klaar maken, vroeg eten en toen heel snel naar de bowling en dat allemaal voor niets..... Chris zei dat hij die bal zaterdag mee zal nemen... afwachten maar...

Het is al weer 8 uur geweest ik ga naar boven... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: