vrijdag 4 november 2005

Eindelijk af!















Laatste blaadjes plakken in het Herbarium!

Vanmiddag na school zijn we naar de bibliotheek geweest. Moest al weer boeken halen voor het volgende werkstuk! Had wel een beetje moeite met het verzinnen waar ik het over zou doen, maar ineens wist ik het Walt Disney! Dus in de bliblitheek op zoek naar boeken van Walt Disney... niet te vinden... Ja allemaal boeken van Donald Duck en alle disney figuren maar niet over Walt Disney zelf. Nog in de computer na gekeken maar niets te vinden en toen waren er opeens 3 vrouwen in de bieb mee bezig. Eén was aan het zoeken in de computer één in de rekken met boeken en nog één was op lijsten aan het kijken. Niemand kon iets vinden. Ook Mam zat achter een computer en die had wel een boek gevonden de geschiedenis van Walt Disney, the History. Maar die was natuurlijk niet in onze bibliotheek maar wel in Nieuw Vennep maar of die naar ons dorp kon komen dat wisten ze niet... Maandag moeten we even langs gaan om te horen. Dacht ik een makkelijk onderwerp gevonden te hebben is dat weer niet zo....

Kan iemand mij misschien helpen aan een boekje over Walt Disney, the history of een biografie van Walt Disney?


Ik kan wel veel vinden op internet maar we moeten onze informatie uit boeken halen, we moeten ook de boeken en de schrijvers op geven waar we de informatie uit hebben van daar.....ooohhhh ik hoop zo dat iemand mij kan helpen!















Ajax en Herbarium klaar!

Vanavond na het eten de laatste printjes (printer heeft nieuwe inkt) gemaakt van mijn werkstuk en mijn Herbarium. Ook heb ik vanavond alle blaadjes in het Herbarium ingeplakt en is alles klaar! PPPpphhhhffff..... eindelijk!

Het is inmiddels bijna kwart voor 10 ik ga naar bed...... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: