zaterdag 19 november 2005

De Sint in ons dorp!














Aankomst van Sinterklaas met zijn Zwarte Pieten om 11.45 uur bij de brug in ons dorp.

Vanmorgen zijn we voor niets naar de bowlingbaan geweest. Ze konden nog niet zeggen of ik vandaag nog moet spelen en hoe laat..... Eerst moeten er nog 4 groepen spelen en dan wordt er gekeken wie er de finale gaat spelen.... ehhhmmm .....dat is dus afwachten maar...
Toen zijn we maar boodschappen gaan doen en op de terug weg waren we net op tijd voor de aankomst van Sinterklaas per boot in ons dorp. De Sint kwam met een grote stoomboot, zie de rook uit de pijp komen en veel, heel veel pieten kwamen er met kleine bootjes achter aan. Ook Hakim was er weer om de Sint te begroeten.... het was erg druk en je kon niet erg dichtbij komen, dus de Sint van heel ver gezien.
















Ook de drumband van ons dorp was aanwezig om achter de stoet met mensen aan te lopen.



Eén van de Zwarte Pietenboten .........De boot bij de brug

Nou het is inmiddels bijna 2 uur we gaan zo even kijken bij de bowlingbaan of ik in de finale zit en of ik moet spelen.... bbbbrrr..... best wel erg spannend! Tot straks... doei















Prijsuitreiking op de bowlingclub!

Vanmiddag toen we om 2 uur aankwamen op de bowling stond ik op de 2e plaats en moest er nog één ploeg spelen. Na de laatste ploeg stond ik op de 3e plaats en zo ging ik de finale in. Ik was best een beetje zenuachtig en gooide niet echt zo als ik wel zou kunnen. Maar had geen idee hoeveelste ik zou worden. Pas om 6 uur was de prijsuitreiking en kreeg ik de 5e prijs! Kreeg €12,50, goed he? Speel net 3 maanden en ik win al de 5e prijs van deze regio (Haarlemmerliede) Stond in de finale met één meisje van onze club, die werd 7e, en de rest waren allemaal kinderen van andere clubs, Huizen, Hoofddorp, Julianadorp, Leiderdorp en Gouda. Nou ik was wel blij hoor met mijn prijs!

Nu ga nog even met Timmie spelen ...doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Hey, we had a Santa Claus parade too today. It was fun.

Congratulations on getting 5th place in bowling.

Leon zei

Men, I answered your question in my main blog (Firemind).