donderdag 24 november 2005

Nieuw spel op internet!












Habbo

Vanmorgen op school kwam meester Henk in de klas vertellen dat er in de 2e week van januari een bowling- tournooi begint tegen allemaal andere scholen. Nou ik ga natuurlijk wel meedoen dat begrijp je wel, vet gaaf is dat man!
Vanmiddag na school ben ik met Mark mee naar huis gegaan. Daar hebben we de hele middag achter de computer gezeten en het nieuwe Hobbo spel gespeeld. Dat is gaaf man! Het is een groot hotel en daar heb je dan een eigen kamer (die kan je inrichten maar dat kost geld) en dan kan je praten (chatten) met andere kinderen in de bibliotheek, zwembad en spelletjes kan je er spelen.
Toen ik vanavond thuis kwam heb ik nog even het Habbo spel met Mark gedaan, zitten chatten in zijn kamer want hij heeft stoelen daar staan die heb ik niet (hij mocht van zijn moeder meubelen kopen, dan moet je een telefoonnummer bellen en dan krijg je een code die je in de computer in moet voeren. Mijn moeder vind dat niet goed, dat mag ik niet!). Maar het is zo ook een gaaf spel hoor, je kan het met al je vrienden spelen die thuis zijn en achter de computer zitten!

Ga nog even met Timmie spelen en dan naar boven ...doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: