zondag 27 november 2005

Sinterklaas inkopen doen!

















Straatje in Haarlem.

Vanmiddag naar Haarlem geweest om Sinterklaas kadootjes te kopen. Ik heb een lijstje van degene (van school) voor wie ik een kadootje moest kopen, maar daar stonden nog al moeilijke dingen op. Wat kan ik niet zeggen want dan weet die persoon meteen dat ik voor hem of haar een kadootje ben wezen kopen. We hebben heel haarlem afgelopen maar dat wat op het lijstje staat is echt niet te koop.... lastig. We hebben wel iets gevonden maar hoop maar dat het goed is.

















Toen we thuis waren kwamen Opa en Oma langs. Oma kwam de Kerstman een gezicht geven. Oma kan zo geweldig schilderen en heeft onze Kerstman voor in de tuin een paar mooie ogen en een neus gegeven en een paar rode wangen! Nou hij is bijna klaar op een paar handen na om naar buiten te gaan en in zijn schommel stoel te gaan zitten volgende week hoor!

Ik ga nog even lekker puzzelen ....doei ... tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Dak-Ind zei

i love playing "secret santa", which is basically what you are doing... getting a gift for someone and they dont know who got it for them! i like to buy present for other people! everytime we go to the shops this tim eof year i see things that i think would be perfect for neighbors or friends! i could spend a million dollars!

Leon zei

Hi Men,

The English version of your blog is nice for those of us who don't speak Dutch. Thanks for the extra work you do.

I added Babel Fish to my sidebar at Firemind. Babel Fish is good for comments and simple stuff. We must be careful because sometimes it makes silly mistakes. It might turn "Men is a good boy." into "Men is a blue chicken." :)

Hallo Men,

De Engelse versie van uw blog is aardig voor die van ons die het geen Nederlands spreken. Dank voor het extra werk u doet. Ik voegde de Vissen van Babel aan mijn sidebar toe in Firemind. De Vis van Babel is goed voor commentaren en eenvoudig materiaal. Wij moeten zorgvuldig zijn omdat het soms dwaze fouten maakt. Het zou "Men kunnen draaien is een goede jongen." in "Men is een blauwe kip." :)

Leon zei

When I was in school we sometimes played secret Santa and sometimes everyone knew who everyone else was buying presents for. Playing secret Santa was fun.

Toen ik in school was speelden wij soms geheime Santa en soms wist iedereen wie iedereen anders voorstelt voor kocht. Het spelen geheime Santa was pret.