maandag 7 november 2005

Toch een goed cijfer voor Engels!














Trommeltje afwassen....

Vandaag dan de Engelse toets waar ik 3 dagen mee bezig geweest ben om te leren. Nou het viel gelukkig nog al mee ik had er een 9 1/2 voor! So, I am Men and I am ten years old. I have a white bookcase and a White wardrobe in my room. The colours in my room are white and blue.

Heb vandaag op school besloten dat ik mijn volgende werkstuk toch over iets anders ga doen dan Walt Disney... ik kan daar helemaal geen boeken over vinden... Mijn nieuwe onderwerp is Amerika! Daar moeten toch wel genoeg boeken over zijn.... Misschien heeft Opa nog wel mooie boeken over Amerika die is er echt al veel geweest!
Alleen jammer dat ik er niet naar toe kan om even te kijken.... tja... bij mijn vorige werkstuk ben ik ook naar het Ajax stadion geweest toch?

Vanavond op de bowling nog even lekker kunnen oefenen voor zaterdag. Zaterdag hebben we het grote Haarlemmerliede toernooi! Spannend mijn eerst grote wedstrijd!

Op de foto ben ik mijn trommeltje van school aan het afwassen... tja ..... had het vergeten uit m'n tas te halen en moest ik het zelf met de hand doen in plaats van de vaatwasser.....

Ik ga naar boven ....doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: