maandag 28 november 2005

Puzzel gaat goed!






















De puzzel van 1500 stukjes!

Vanmiddag weer even lekker zitten puzzelen tussen de middag... Hij is wel erg groot hoor! Maar het gaat best wel snel.... Het zijn zulke leuke stukjes, allemaal kleine puzzeltjes op zich. Daar is een mannetje aan golfen en ergens anders weer klimt iemand in een boom...zo leuk om dit in elkaar te zetten!
Vanmiddag toen ik uit school kwam meteen aan mama gevraagd of zij al iets wist over Oma, die zou misschien vandaag een nieuwe heup krijgen. Mam had alleen maar gehoord dat ze haar vandaag nog zouden helpen, maar niet wanneer of hoe laat.



Pas toen we vanavond op de bowlingbaan waren hoorden we dat ze op dat moment op de operatietafel lag. Nu net worden we door Opa gebeld en die vertelde dat Oma weer op zaal lag en de operatie helemaal goed gegaan is.... gelukkig maar!






Beterschap Oma!
Weer heel snel beter worden hoor!

Ik ga naar bed... doei...tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Leon zei

Dat een interessant raadsel. Het zal een aardig beeld maken wanneer het wordt beëindigd. Zult u het in een beeldkader zetten?

That's an interesting puzzle. It will make a nice picture when it is finished. Will you put it in a picture frame?

men-a-men*s zei

Als het klaar is maak ik er een foto van en dat zal ik hem uit elkaar moeten halen en terug brengen naar Marijke van wie ik de puzzel te leen heb......

When the puzzle is finished I’ll make a picture of it and than I’ll have to break it into pieces again and bring it back to Marijke from whom I borrowed the puzzle.

Leon zei

O.k. Ah. Één keer mijn familie maakte een groot, groot raadsel. Toen wij werden gedaan lijmden wij het aan document en ontwierpen het. Mijn broer zei het veel te groot om opnieuw was te doen:)

Ah, ok. One time my family made a big, big puzzle. When we were done we glued it to paper and framed it. My brother said it was much too big to do again.:)