donderdag 3 november 2005

De Club van Sinterklaas!


De Club van Sinterklaas



Vanmorgen voor ik naar school ging om 10 over half 8 weer gekeken naar de Club van Sinterklaas bij Jetix. Dat is een spannend verhaal over Sinterklaas wat er allemaal in Spanje is voor hij naar Nederland komt.
De serie is maandag morgen weer begonnen en is iedere dag en duurt tot 5 december de dag voor hij weer terug gaat naar Spanje. Dit keer is er een tante Toets die het de Zwarte Pieten erg moeilijk maakt. Sinterklaas is een beetje droevig en heeft helemaal geen zin om naar Nederland te komen, misschien dat Sinterklaas liedjes hem een beetje vrolijker maken.... maar dat gaat niet helemaal goed....
Nou het is een hele leuke serie en ik kijk ook elke morgen!

Vanmorgen hebben we weer hard gewerkt op school. Na de natuurles hebben we vanmiddag weer verder gewerkt aan de lampion. Vandaag moesten we allemaal figuurtjes uit de lampion knippen, nou dat is veel werkt hoor!
Na school heb ik de laatste pagina van mijn Ajax werkstuk afgemaakt op de computer. Ik kon hem alleen niet uitprinten omdat de inkt op is van de printer, he... vervelend is het nog niet af... Ook de laatste pagina van mijn Herbarium is af en kan ik dus ook nog niet uitprinten.
















Toen ik klaar was met mijn huiswerk ben ik thuis ook aan een lampion begonnen. Allemaal kleine reepjes papier aan elkaar gemaakt.... wordt mooi! Deze zetten we in de voortuin met een lampje erin als de kinderen langs de deur komen om een snoepje te halen met Sint Maarten.

Ik ga nog even door met de lampion ... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: