woensdag 9 november 2005

Yes, heb een 9 !

Vanmorgen op school al meteen mijn cijfer voor mijn werkstuk gekregen, ik heb een 9, niet te geloven he? Als enige in de klas een cijfers boven een 8. De juf vond het prachtig! Ook heeft zij vanmorgen nog de foto-CD bekeken van het Ajax museum die ik erbij gedaan had en ook die vond zij mooi.
Tja... nu maar door en maar beginnen aan de volgende... Amerika! Misschien kunnen de mensen die mijn Blog in Amerika lezen mij helpen met mooie foto's of bijzonderheden van de staat waar zij wonen....?
Ik wil weer iets persoonlijks aan mij werkstuk toevoegen, heb ik bij Ajax ook gedaan. Verteld dat Thomas mijn neef vorig jaar ook op de selectie dag mee gedaan heeft maar dat hij niet uitgekozen is. Ook heb ik één van de beste spelers van Ajax Frank Rijkaard in Barcelona FC Barcelona zien trainen en daar foto's van gemaakt en in het werkstuk verwerkt. Mam zegt dat die persoonlijke stukjes in een werkstuk altijd werken. Dan ziet de juf dat je niet alleen maar teksten over geschreven hebt uit boeken.
Dus als er iemand iets leuks voor mij heeft uit Amerika? Graag...!

Pal voordat we naar huis gingen vanmiddag kregen we de bestellingen van de kinderpostzegels mee naar huis. Die heb ik vanmiddag proberen te bezorgen maar er waren een hoop mensen niet thuis... Later dan maar....
















Kinderpostzegels zijn er!















Kinderpostzegels dit jaar... met een afbeelding van Nijntje....

Vanavond na het eten toch nog een keer langs de mensen geweest om de kinderpostzegels te brengen... gelukkig was iedereen nu thuis en ben ik klaar met bezorgen. Kan ik morgen mijn komplete lijst met handtekeningen mee naar school nemen!

Nu ga ik naar bed... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: