woensdag 23 november 2005

Mooie grote puzzel!















Samen met pap lekker puzzelen...

Vanmorgen op school hebben we met z'n allen muziek gemaakt. Thomas en Mark hadden hun gitaar meegenomen en ik mijn trompet. Ik had vorige week de muziek van meester Bob van de muziekschool gekregen maar dat is alleen muziek voor de 2e trompet... ja ik speel ook alleen maar in de hele band... Die muziek kan je dus niet alleen spelen.. Alleen " Wie komt er alle jaren" die ging wel een beetje... ach het was wel leuk, wij muziek maken en de hele klas zingen .... alleen maar Sinterklaas liedjes......

Vanmiddag weer hard gewerkt aan mijn surprise... hij wordt mooi man! Het is alleen wel erg veel werk ... maar dat geeft niet het is wel ontzettend leuk om te doen. Het wordt een heel erg Nederlands ding... jullie weten het nog niet he?

Vanavond met pap weer aan de puzzel gewerkt die ik van Marijke te leen heb... Hij is wel erg groot en heeft wel 1500 stukjes.... moeilijk maar wel erg gaaf hoor!

Ga nu naar boven... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Puzzles are fun. 1500 pieces will keep you busy.

Have you tried "Who Links To Me?" It's fun. I checked my blogs and the some friends blogs. Look at men-a-men and men-a-men-eng. Cool huh?