dinsdag 22 november 2005

Nieuwe boeken!















Aaaahhhh de griezelbus!

Vanmiddag na school op de fiets naar de bus halte om te kijken of Mam er al aan kwam.... en ja hoor! Ze had 2 grote tassen vol met boeken. Vandaag en morgen is de boekenmarkt vlak bij Mam's werk weer, die is 1 keer per jaar en dan kan je boeken kopen van €1, -, €2,- en €3,-. Ik had zo graag daar eens willen kijken maar dat kan niet....ik moet naar school. Ja hoor het was gelukt, ze had een boek van de griezelbus! Dat is zo vet gaaf man! Ook had ze nog 2 spannende boeken uit de serie gevaar, die zien er ook heel spannend uit en nog een boek van Paul van Loon de griezeltour. Mmmmmhhhh.... heb ik weer wat te lezen.... heerlijk...

Na het bekijken van alle boeken zijn Mam en ik begonnen aan de surprise voor Sinterklaas voor school. Lekker kliederen met papier mache. Ik ga lekker niet zeggen wat het moet worden omdat er te veel mensen naar mijn blogspot kijken en dan zien ze meteen wat ik aan het maken ben...dus alleen een geheimzinnige foto..... Tja... wat zou dat nou zijn he?

Mam is vanavond naar school geweest om mijn rapport te bekijken en te bespreken, nou ze zei dat het weer een heel mooi rapport was! PPppffff... vond het toch wel een beetje spannend.....

Maar nu ga ik naar boven... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Keep reading lots of books. Reading is fun!

Mothers always want to know how we are doing in school. My mom used to ask about my marks at university.:)