zondag 20 november 2005

Herfststuk gemaakt!















Herfststuk

Vanmiddag verveelde ik me een beetje. Mark was niet thuis en Mam was een herfststuk aan het maken bij de buren. Nou toen ben ik ook maar naar de buren gegaan en heb ik ook een herfststuk gemaakt. Ik kan niet wachten tot het Sinterklaas geweest is dan gaan we altijd Kerststukken maken, dat vind ik helemaal vet cool man! Nou hier boven kan je zien hoe het geworden is. Van Marijke de buurvrouw kreeg ik een klein kerstbeertje die heb ik erin gedaan leuk toch?
Vanavond mijn huiswerk nog gedaan, Nederlands spelling. Allemaal zinnen waar je dan aan moet geven welke woorden met een d of met een t of met dt of dde of tte eindigen. Nou dat is eigenlijk helemaal niet moeilijk hoor we hebben daar een mooi schema voor en dat werkt altijd, die opdracht was gelukkig gauw klaar.

Het is al weer half negen ik moet naar bed! Doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Dak-Ind zei

the greenery looks wonderful! the apples are a nice touch, adn the bear is just adorable. you did good!