dinsdag 10 januari 2006

Weer veel huiswerk!
















Pap helpt mee.....

Nou het is wel te merken dat de vakantie over is. Heb weer een pak huiswerk van school meegekregen, dat zal je noooooooit geloven! Nou ik ben de hele middag bezig geweest met mijn huiswerk.
Ben begonnen met mijn werkstuk, Amerika, dat is nu gelukkig af..... pppphhhfff..... Was nog best veel werk het tikken en uitprinten er van, maar nu is het dan eindelijk af!

Daarna heb ik mijn Topo gedaan, al die plaatsen in Duitsland... ja .... dat rijtje De echte duitser drinkt koud bier is niet zo moeilijk maar de rest wel.

Verder heb ik nog opgekregen een dictee voor vrijdag, Frans voor dinsdag en volgende week vrijdag een toets geschiedenis.......... kan nog even voort dus!

Nou ik ga stoppen, ga met Pap nog even verder aan de puzzel, misschien komt hij wel af.....
Doei ... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: