zondag 8 januari 2006

Rustig dagje....















Puzzel die ik met Kerst gekregen heb.....

Vanmiddag ben ik bij Mark wezen spelen. Eerst hebben we een 3D puzzel gedaan maar die was erg moeilijk... echt niet te doen. Daarna zijn we gaan tennissen, tegen een muurtje aan. Nou dat was wel erg leuk hoor!

Vanmiddag laat heb ik nog wat aan mijn huiswerk gedaan... daar was niet veel van gekomen de laatste paar weken, spelling, d, + t's .... nou dat is best moeilijk hoor!

Daarna heb ik mijn werkstuk in het klad afgemaakt .... gelukkig.... nu moet ik nog een stuk op de computer uittikken. Later heb ik weer fijn aan mijn puzzel gewerkt, gaat al aardig he? De huizen kan je al goed zien toch? Het is een hele gave puzzel .....

Nu ga ik naar boven dan kan ik verder lezen in mijn boek .... de griezelbus.... doei... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Het puzzel kijkt pret. Is het moeilijk?

Griezelbus? Oooo! Zult u doen schrikken worden? :)


The puzzle looks fun. Is it difficult?

Spooky Bus? Ooo! Will you be scared? :)

men-a-men*s zei

Ach een beetje moeilijk, maar wel leuk!

Het is wel een beetje eng, maar spannend!


A little difficult, but nice!

It's a little scary, but very exiting!