zondag 1 januari 2006

Dag lieve Oma Corrie......
















Gisteravond om half negen werden we gebeld dat Oma in haar slaap was overleden.........

Dag lieve Oma ... rust zacht.........















Vuurwerk afsteken!

Gisteravond toen we lekker TV zaten te kijken ging de telefoon... tante Lidy ... zij had net een telefoontje gekregen van het ziekenhuis dat Oma net 5 minuten geleden overleden was .... Meteen daarna ben ik naar Piet en Marijke gegaan en Pap en Mam zijn naar Purmerend gegaan naar het ziekenhuis om afscheid van Oma te nemen...
Ik heb de hele avond daar mee gedaan spelletjes poker spelen... ik was de bank!















Net even voor 12 uur kwamen Pap en Mam thuis en heb ik met Pap buiten toch nog even wat vuurwerk afgestoken.... was wel een erg gekke avond....

Lieve Oma Corrie.... ik zal je missen.............


See the English version

4 opmerkingen:

Leon zei

Sorry to hear about your grandma. Peace.

Droevig om over uw oma te horen. Vrede.

Dak-Ind zei

we are all sorry to hear about your loss.

we hope your new year is wonderful, i look forward to reading your blog and learnign more about you in the coming year. Peace to you and yours.

men-a-men*s zei

Dank u wel Dak-Ind!

Thanks Dak-Ind!

men-a-men*s zei

Dank u wel Leon!

Thanks Leon!