donderdag 19 januari 2006

Lekker Chinees!















Lekker eten van meneer Wong...

Vanmorgen op school mijn werkstuk van de juf terug gekregen, en wat denk je, ik had een 9! Nou daar was ik wel blij mee hoor! Zeker de laatste weken had ik er niet veel aan kunnen doen. In de vakantie zijn we helemaal niet thuis geweest... waren we of in het ziekenhuis of bij Opa in Purmerend. De laatste week heb ik er iedere dag aan gewerkt om het toch nog op tijd klaar te kunnen krijgen en dat was gelukt. Nou dat is dan allemaal niet voor niets geweest.....

Vanmiddag kwamen Opa en Oma langs om gedag te zeggen, zij gaan morgen op vakantie naar Tenerife, lekker naar de zon. 's Avonds heeft Pap lekker Chinees gehaald bij meneer Wong en bleven Opa en Oma gezellig eten...... ooohhh .... dat was toch weer erg lekker!

Maar nu ga ik naar bed hoor ... het is al weer erg laat ... doei ... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: