zaterdag 7 januari 2006

Wat een flessen!















Glasbak bij ons in het dorp...

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen, werd pas om kwart over 9 wakker..... Daarna heb ik nog even lekker op Habbo gezeten en zitten kletsen met Mark.
Vanmiddag hebben we boodschappen gedaan hier bij ons in het dorp. Nou de glasbak bij Albert Heijn voor de deur was zo vol dat de mensen het allemaal op de grond gezet hadden. Wat een flessen, je kan wel zien dat de feestdagen achter de rug zijn zeg....

Vanavond nog even lekker aan mijn nieuwe puzzel gezeten die ik voor Kerst gekregen heb, we zijn zoveel weggeweest dat ik er niet veel tijd voor gehad heb.
Ook heb ik vanmiddag nog even aan mijn werkstuk gewerkt dat ik van de week in moet leveren... hoop maar dat ik dat af krijg...

Nu ga ik nog even spelen met Timmie ... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: