vrijdag 6 januari 2006

Dag lieve kleine Oma...






















Het boekje voor het afscheid van Oma in de Kerk. De voorkant heb ik gemaakt, Oma's roos!

Vandaag om half 11 zijn we naar Purmerend gegaan naar het uitvaarthuis waar Oma was. Toen hebben we met de hele familie de kist van Oma gesloten. Daarna heb ik mee geholpen de kist naar de auto te dragen en alle bloemen.

Daarna zijn we in 4 volg auto's naar de kerk gereden. In de kerk heb ik samen met Annette, Mark, Nienke en Sidney de 6 kaarsen aangestoken die om Oma's kist stonden.
Het was een mooie mis....

Daarna zijn we weer in de volgauto's naar het crematorium gereden. Daar hebben we Oma echt vaarwel gezegd, ze speelde hier de muziek die Oma zo mooi vond, sailing home......

Na afloop zijn we nog even met Opa mee naar huis geweest en toen kwam Koen mijn neef ook nog, het is zo'n leuk kind! Heb weer even leuk met hem gespeeld.....
Op de terug weg naar huis hebben we even lekker bij meneer Wong gegeten hier in ons dorp (Chinees bij ons in het dorp), het was weer erg lekker!

Nu ga ik naar bed het is al weer erg laat..... doei tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

I think your grandma would have liked your rose. It is very nice.

Ik denk uw oma van uw roos zou gehouden hebben. Het is zeer aardig