dinsdag 31 januari 2006

Kaas op de plank!














Dit zijn de kleine kaasjes op school die op de plank liggen te rijpen.......

Vorige week hebben we kaas gemaakt op school en ik vind dat ze er wel een beetje raar uitzien.... De achterste is veel te dik, de juf zegt dat er te veel gas, lucht in zit. Nog een andere ziet er helemaal gebroken uit.... alleen die met kruidnagel is wel mooi om te zien. De juf zegt dat we het wel zien wat het moet worden....














Na school had ik met Mark klassendienst en moesten we alles opruimen. Bord schoonmaken en vloer vegen.

Na het schoonmaken zijn we nog even bij Mark gaan spelen even op Habbo, maar ik moest vandaag om half 5 al thuis zijn omdat ik mijn Topo nog moest leren voor vrijdag.

Ik ga nu stoppen want ik ga nog een stukje schrijven aan mijn werkstuk Amsterdam ..... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Hmmm, I wonder how that cheese will taste.

Hmmm, ben ik benieuwd hoe die kaas zal proeven.