zondag 29 januari 2006

Saaie zondag!














Kolonisten van Catan.....

Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna heb ik weer even op Habbo gezeten.
Vanmiddag heb ik heel hard gewerkt aan mijn huiswerk, eerst heb ik mijn Raak gedaan, dat is spelling een les met woorden die met dde, tte, dt en t zijn. Nou dat is best moeilijk hoor! Soms kan ik de persoonsvorm niet zo gauw vinden, ook kan je vaak geen vraag van de zin maken. Maar ik geloof wel dat ik het wel redelijk gemaakt heb.

Daarna heb ik nog mijn Topo voor vrijdag gedaan ..... tja.... met het meer van Geneve wat het meer van Zürich moet zijn.... foutje in het Topo blad. Er stond namelijk het meer van Geneve maar dat klopte niet met het steepje waar het bij stond, stom he? Nu moeten wij het meer van Zürich lerenen en doet het meer van Geneve helemaal niet mee omdat die niet op ons blad staat!

Vanmiddag was het een beetje saai, had niets meer te doen. Heb ik Marijke maar gevraagd of zij een potje Kolonisten van Catan kwam spelen. Die heeft altijd wel zin in een spelletje. Mam deed ook mee en hebben toen met ze drieën een spelletje gedaan. Nou ik heb natuurlijk weer gewonnen!

Ga naar bed... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Spelling is difficult in English too.

De spelling is moeilijk ook in het Engels.