dinsdag 3 januari 2006

Alles maken voor de Kerk!















Mijn neef Koen!

Vandaag waren we de hele dag in Purmerend bij Opa om alles klaar te maken voor de Kerk, de Mis voor vrijdag.
Ook mijn neef Koen was er vandaag bij.... wat een leuk joch is dat! Heb een hele tijd met hem op de grond zitten spelen... nou ik vond het erg leuk.... hij ook wel geloof ik. Hij had van die stapelbakjes, Mam zei meteen dat ik die vroeger ook had en ook ik kon daar uren mee spelen...

's Morgens kwam de Pastor langs om de Mis door te nemen en te vertellen wat wel en niet kan.
Toen zij weg ging moest er een boekje gemaakt worden voor de Afscheidsdienst waarin staat wat er allemaal gedaan wordt. Ik mocht de voorkant maken, maar Opa had geen kleurtjes in huis die ben ik toen met een paar mensen gaan halen toen we toch naar het winkelcentrum gingen om broodjes te halen.

Daarna heb ik een hele mooie tekening gemaakt en die komt nou op de voorkant van het boekje! Mam heeft samen met Oom John de teksten op hun laptops ingevoerd, het leek wel en computercentrum bij Opa in de keuken, 2 van die computers naast elkaar met een stapel papier er naast!
Later heeft Oom John er toen op Opa's PC een boekje van gemaakt, het is wel erg mooi geworden hoor! Alles is nu naar de drukker en die printen het dan allemaal uit.

We zijn net pas thuis (bijna half 11) ik ben best wel moe... ga naar bed moet morgen trainen met bowlen.... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: