dinsdag 17 januari 2006

HSL ........ zoefff.......















Hogesnelheidslijn richting belgië vandaag getest! Hij reed 206 km per uur!

Vandaag hadden we op school een proef Cito toets, drie dagen achter elkaar krijgen we allemaal vragen net als de echte toets die we in groep 8 gaan krijgen volgend jaar. Ik vond het best leuk, maar dat komt natuurlijk ook om dat het rekenen was... dat is bijna altijd wel leuk. Nu krijgen we nog 2 dagen achter elkaar de Cito toets ....

Vanmiddag zag ik op TV dat ze de hogesnelheidslijn (HSL) aan het testen zijn... die gaat hard man! Meer dan 200 km per uur..... zoefff..... en weg is die..... Deze trein gaat in 2007 rijden vanaf Amsterdam, Rotterdam, Breda naar Brussel en later door naar Parijs. Dan gaat hij ook meer dan 300 km per uur rijden..... dat is pas snel he?

Ik ben gek op treinen. Boven op zolder heb ik ook een trein staan een echte Marklin. Op dat spoor heb ik 2 treinen rijden die ook allebei tegelijk kunnen rijden, dat kan omdat het een digitale trein is. Kijk ook heel erg graag op de site van totaltrain, dat is een site gemaakt door onze buurjongen voor totaltrain.

Ik ga naar bed.... doei... tot morgen!


See the English version

4 opmerkingen:

Leon zei

Cool! Trains are fun!

Koel! De treinen zijn pret!

Anoniem zei

As you know, we are not going by train.
We will have to, because Tenerife is over 4000 kilometers. We are happy that it goes faster than your train. Nevertheless it is more than 5 hours flying. See tomorrow to say goodbey.
This is in English, since all your comments seem to be in that lanquage.
I think mamma will help you to translate.
Bye.
ROPO

men-a-men*s zei

ik begrijp er niks van Ropo

men-a-men*s zei

Leuk spel Leon! bedankt!

Great game leon! Thanks!