donderdag 12 januari 2006

Kabinetscrisis?






Kamerleden boos!

Vandaag weer naar school geweest. En daar hebben we gym gehad, kickball dat is zo vet man! Tussen de middag ben ik naar huis gegaan en heb ik bij Mam tosti gegeten, lekker hoor!
Vanmiddag op school hadden we crea- middag en heb ik een spijker schilderij gemaakt, mooi geworden. Heb met een hamer spijkers heel dicht bij elkaar in een plakje geslagen en daarna met een draad er omheen een mooi figuur gemaakt. Na school ben ik bij Mark huiswerk, dictee en Frans gaan maken.

Om 6 uur bij het nieuws op TV hadden ze het weer over de kabinetscrisis, het gaat daar niet goed daar in Den Haag. De NAVO wil dat Nederland meer militairen naar Afghanistan stuurt, (er zijn er al 700) maar daar zijn ze het in Den Haag niet allemaal mee eens. Het is er nu heel erg gevaarlijk voor de 1200 tot 1400 Nederlandse militairen, die daar naar toe moeten.
De Tweede Kamer zegt het alleen goed te vinden als de Amerikanen zeker weten dat het veilig is voor onze militairen.
D66-kamerlid Bert Bakker zegt dat als de kamer toch zegt dat die 1200 militairen naar Afghanistan moeten, dat dat het einde van het kabinet Balkenende is. Nou ik vind het naar een geruzie hoor... de hele dag op de TV hebben ze het er over ..... we wachten het maar af....

Ik ga lekker naar boven.... nog even lekker lezen in mijn boek... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

We have a national election here in 10 days. Bah, politics.

Wij hebben hier een nationale verkiezing in 10 dagen. Bah, politiek.