maandag 16 januari 2006

IJskasten en nog meer ijskasten.....















In New Orleans zijn ze alle ijskasten aan het opruimen!

Vandaag op school heeft de juf het adres van mijn blogspot op het bord gezet, eeehhhhh... nu moet ik dus echt oppassen met wat ik schrijf... uuccchhh... Maar leuk hoor iedereen die dit leest kan hieronder een reaktie geven, doen hoor!

Vandaag met Mark gewerkt aan een boek dat we op school aan het maken zijn. Het heet het monster van bloed! Mark is nu bezig aan de voorkant en ik aan de 2e bladzijde. Het wordt erg mooi maar nu moet het verhaal nog komen.... dat is wat moeilijker maar wel erg gaaf om te doen.

Vanavond naar de bowling geweest om met mijn team te spelen voor de punten. Ik scoorde de meeste punten vanavond, gooide echt als een speer! Wat is het toch een gaaf spel.

Heb net naar het nieuws gekeken op de TV, dat was smerig! In New Orleans zijn ze alle huizen aan het leeghalen nog van de orkaan Katrina een paar maanden geleden. Het smerigste is het verzamelen van alle ijskasten. Al die ijskasten zitten nog vol met eten! Die mensen die dat op moeten ruimen dragen gasmaskers tegen de stank en dan nog is de stank vreselijk! Hierboven op de foto een verzamelplaats van al die ijskasten, ze hebben er nu al 172.000 ..... baaaccchhhh.... vies man!

Ik ga naar boven... tja... bedtijd... doei ..... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Hah, now you can't hide from your friends. :)

Hah, nu niet u kan van uw vrienden verbergen. :)