maandag 23 januari 2006

Geen stroom!













Nuon auto's in de straat....

Vanmiddag toen de school uitging met Mark afgesproken dat we vanuit ons eigen huis samen op Habbo zouden gaan. Kom ik vanmiddag de straat inlopen ... zie ik het al weer...2 Nuon auto's in de straat... nee he ... weer geen stroom... daar ging mijn middagje op Habbo...
En ja hoor ik had gelijk.... alles thuis lag plat. Dacht ik slim te zijn op mam's Laptop te gaan.. die hoeft niet op stroom. Was ik alleen even vergeten dat het het internet gebeuren wel stroom nodig heeft... baaahhh.. dat was even vervelend!

Pas om half 5 ging de stroom weer aan kon ik precies nog 10 minuten op Habbo voor ik naar de Bowling moest, mooi stom hoor!
Heb vanavond nog even lekker kunnen oefenen voor het schoolbowlen wat morgen is. Ik kijk echt uit naar morgen.

Nu ga ik naar boven.... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: