woensdag 25 januari 2006

Feest vandaag!
















Doos voor pap!

Vanmorgen toen ik uit school kwam stond er op de tafel in de huiskamer een hele grote doos. Mam zei dat ze die met een speciale auto vanmorgen kwamen brengen. Was eigenlijk wel ontzettend benieuwd wat er in zou zitten maar hij was voor Pap dus mocht ik hem niet open maken.... jammer.....

Vanmiddag ben ik met Mark naar het dorp geweest en heb ik nog een cadeautje voor pap gekocht.... en 1e hulp set voor de auto, startkabels, sleepkabel en nog veel meer allemaal in een mooie tas. Pap vond het helemaal geweldig! Samen met hem heb ik de grote doos die vanmorgen gekomen was open gemaakt.... Daarin zat een hele grote balon met daarin allemaal kleine ballonnetjes en een kadootje. Pap vond het zonde om de ballon kapot te maken daarom had hij het zo gelaten.

's Avonds liet hij de ballon even als een stuiterbal op de grond vallen en hij zei toe meteen bangggg... Alle sliertjes papier vlogen door de kamer... de hele kamer lag vol met rommel, maar hij had nu wel zijn kadootje .... een mooi boek!

Vanavond hebben we lekker Indisch gegeten met de buren had mam gemaakt allemaal lekker hapjes, maar nu ga ik naar bed... het is al weer erg laat.... doei.... tot morgen


See the English version

Geen opmerkingen: