donderdag 5 januari 2006

Bloemen voor Oma!















Mijn bloemstuk voor Oma.

Vanmiddag zijn we naar Amsterdam gereden om bloemen te kopen voor het bloemstuk dat ik voor Oma zou maken. Toen we de meisjes in de bloemenzaak vertelde dat ik zelf het bloemstuk voor Oma's crematie ging maken waren ze meteen helemaal in om ons te helpen. Ze hielpen mee met het uitzoeken van de bloemen, we kregen groen gratis en ook kreeg ik een rouwtakhouder om de bloemen in te kunnen steken met een mooi handvat om hem te kunnen dragen.

Thuis ben ik meteen begonnen met het insteken van de bloemen..... het is mooi geworden he?
Vanavond zijn we naar het uitvaarthuis geweest om afscheid van Oma te nemen. Ze heeft een boel bloemen gekregen... maar iedereen vond mijn bloemstuk toch wel erg mooi hoor!

Maar nu ga ik naar bed.... morgen een drukke dag... doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtig bloemstuk Menno!
Goed gedaan! Je bent een artiest!
Tante Suus

Leon zei

Very nice!

Zeer aardig!