zondag 22 januari 2006

Fokker 100!















Mooi he... van Jos gekregen!

Vanmiddag zijn we naar Amsterdam Noord geweest naar Joke en Jos. Toen we daar waren kreeg ik een cadeautje van Jos ...... een geweldig vliegtuig model de Fokker 100! Nou die is vet cool man! Jos is nog gekker van vliegtuigen dan ik ... hij heeft er veel! Ik heb er nog lang niet zo veel maar ik vind het wel erg mooi. Nou ik ben hier wel heel erg blij mee hoor! Ook kreeg ik nog een paar mooie vliegtuig bladen, piloot en vliegtuig.

Jos zei dat hij nog nooit in het Aviodrome geweest is, hoe kan dat nou, gek van vliegtuigen en dan nog nooit in het Aviodrome geweest zijn.... Nou wij zijn daar wel geweest hoor vorig jaar.. dat is zo vet gaaf man. Daar staan allemaal vliegtuigen en in sommige daar mag je zelfs in, echt helemaal te gek!

Nou ik ga gauw naar bed het is al heel erg laat ... doei ... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: