zaterdag 21 januari 2006

Theems-walvis toch overleden!






Reddingswerkers bezig met het redden van de walvis...

Vanmorgen ben ik naar de bowling geweest om te spelen voor het club kampioenschap. Nou dat viel niet mee... de eerste 2 games speelde ik wel redelijk goed maar met de derde game verprutste ik alles! Het ging gewoon niet.... had mijn dag niet...... het ging gewoon niet lekker. Er kwam ook steeds een trainer bij staan die mij om de 2 tellen ging vertellen wat ik allemaal wel niet fout deed en dan gooide ik meteen geen bal meer.... Toen hij bij de laatste game op het eind weg ging gooide ik 2 strikes en een spare achter elkaar.... Nou ja...... volgende keer beter...

Heb nog even op internet gezocht naar de walvis en las toen dat hij dood is.... ach wat zielig...
Ze waren er al bang voor dat hij het niet zou overleven. Het dier bezweek aan zijn verwondingen en aan stress.
Er waren al twijfels of de walvis het wel zou redden. Vanmiddag hebben ze nog geprobeerd de walvis terug te brengen naar de Noordzee. Reddingwerkers wisten het dier op een ponton te krijgen. De ponton zou om ongeveer tien uur vanavond aankomen bij de monding van de Theems.... maar helaas...... Hij kwam, zag en verloor....

Nu ga ik slapen.... ben niet helemaal lekker... moest vanavond al 2x spugen.... bahhh... tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Leon zei

Next time you will bowl better. Get well soon!

De volgende tijd die u beter zult werpen. Word goed spoedig!

Anoniem zei

We zitten hier nu in een super de luxe hotel, dat eigenlijk veel beter is dan het door ons besprokene.ALLEEN SCHIJNEN WE DE KANS TE LOPEN ER NA EEN WEEK UIT TE MOETEN.NOU JA, DAN STEEK IK ALSNOG DE BOEL IN DE BRAND.
Verder hebben we het prima naar onze zin. Het weer is fantastisch.
VANMIDDAG ON 12 00 UUR TOEN WE AAN HET WANDELEN WAREN WAS HET OP DE Boulevard 25 GR.
het hotel(5 sterren) is heel erg goed. Het eten is fantastisch. DUS ACHTERAF HEBBEN WE EIGENLIJK GEBOFD.
Wel, ik zal nog wel eens reageren, want dat is veel goedkoper dan bellen. Groetjes aan allemaal.
ROPO

Dak-Ind zei

we watched the whale on the hews and were sad to see it didnt make it.